Esinn13 Merhaba hanımlar görümcemin regli gecikmiş bugün 13. Gün doktora gitmis kan istemis doktor ve kese suan boş demiş beta sonucu 21423 kalp atısı duyulmaması bebek görülmemesi normal mi bu sonuca
Guclu_anne Esinn13 diş gebelik olmasının en büyük belirtisi jeseninde gözükmesi. Kese varsa Allah in izniyle diş gebelik değil
Sevvalll42 Esinn13 şuan kaç baftalık 10 haftayaca görülmemesi kalp atışının duyulamaması normal öyle olan insanlar var çünki
1ciftyesilgoz Esinn13 o boş gebelik olur . Kese var ama kalp atışı yok. Dış gebelikte beta artar ama kese rahimde gözükmez .
Esinn13 2312345467 kesesi görünmüs ama kalp atsıı duyulmamıs suan kese bos demis doktor kan istemiz sonucta öyle cıkmıs