Kutsal_koc bir çok sebep olabilir bu haftalarda düzenli hareketleri olması gerektıgını düşünüyorum ben canım. Dedıgın gibi zayıf olabilir, sakin bir bebek olabilir, sürekli uyuyor olabilir ama bunların hepsi ihtimal doğrultusunda. Doktoruna muhakkak danış 1 gün boyunca hareketsiz olmaması gerekir. Karnın tok olsun tatlı bseyler ye gebelik şekerin yoksa soluna uzan ve bekle hareketli olmalı canım . Ben şiddetli bel ağrılarımdan dolayı iğne vuruldum doktor hareketleri azalır dedi uyarmış olmasına rağmen sabah kahvaltıdan sonra hiç hareket hissetmedim senın haftalarındaydım çok endişelendim hemen soluma uzanıp takip yaptım ufak ufak bile olsa hissedince içim rahatladı doktora gidip bunları sor lütfen🌸