idos Kızlar selam. Devit-3 d vitamini kullanacaktım. Ama prospektüste hamileler kullanmamalıdır yazıyor. Kafam karıştı sizin doktorlarınız d vitamini olarak ne önerdi? Ya da devit-3 kullananınız var mı