Bahar2210 ftmk aynı haftadayız bendede iştah yok zaten oruc tutuyorum şuan bişey yiyemiyorum diye çok kolay geciyor o yüzden 2 3 kiloya yakında benden gitti sabah kahvaltıları güzel bir nebze ama akşamm yemek göresim yok çorba içersem anca yada salata