Smsmsm2610 benimde ilk bebeğimin gelişim geriliği vardı. 36. Haftada karın çevresi 1 ay geriden, baş çevresi 2 hafta geriden geliyordu ama nst de sıkıntı yoktu şükür. 37. Haftalık olduğum gün doğuma aldılar. Çok şükür sağlıklı sağ salim doğdu. Rabbim evladınızı sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, stresli zor bir süreç, İnşallah bu mübarek ay hürmetine, Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin