Deletedmom_99 Deletedmom_92 ben varım bilkent şehir hastanesi. Sadece kağıda alerjik astım diye yazıp duruyorlar birşey yaptıkları yok. Zaten değişik değişik doktorlar var
Deletedmom_99 Deletedmom_92 rahatsızlığınız ortaya cıkarsa nefes alamıyorum deyin göğüs hastalıklarına sizi yönlendirirler. Benim ayriyeten ritim bozukluğu var. Diyorum göğüs ağrım var diye yönlendirme yapıyorlarlar kardiyolojiye. 18+3
Deletedmom_92 Deletedmom_99 şuan oraya yönlendirdi gögüste ilk defa gideceğim için merak ettim ekstra bişey yapılıyor mu perinatolojide
Deletedmom_99 Deletedmom_92 orası senin hastalıklarını kaydedip muhtemelen ona göre hareket ediyor. Doğumda vs. Extra bir şey yok. Göpüs hastalıkları bi not yazar onlar olur sistemden. Kullandığın ilaçlar ı sen söylersin bir daha ki kontrolde
Deletedmom_92 Deletedmom_99 kaç haftalıksınız doğum için bir şey söylediler mi acaba normal mi olacaksınız sezeryan mı bilgi veriliyor mu
Deletedmom_99 Deletedmom_92 hayır kullanmadım. Şuan gitsem verirler belki ama ben evde kendimi koruma altına almaya çalışıyorum. Benim nefesim mart ve nisan aylarında almakla zorlaşıyor polen ve hava şartlarından dolayı.