Feyza3342 Transfer sonrası ikiz olup beta değerleriniz kaç çıkmıştı çok mu yüksekti nasıl öğrendiniz ikiz olduğunu
Gamzegll Feyza3342 benim ikiz ama beta ve ikiz birbiri ile alakalı değil benim 3 gün geçmeyle 3300 idi arkadaşımın üçüzdü 4 gün gecikme ile 2000 ile öğrendi
ftmm38 Feyza3342 benimde beta normal çıkmıştı ikiz kadar büyük değildi kese görmeye gidknce öğrendik ikiz olduklarını ogluslarimin