Ybvvv Gecikmemin 3.günündeyim kaset test negatif. Yumurtlama 4 gün sürüp 5.gün çatlamıştı. Çatlaması üzerinden de 13 gün geçti. Hamile olsam kaset testte çıkmaz mıydı artık:(
ipeklinaismom Ybvvv yumurtlamanin 4 gün sürdüğünü ilk defa duyuyorum maksimum iki gün oda nadiren diye biliyorum Erken gebelik testi deneyin birde isterseniz
Ybvvv ipeklinaismom evet bende şaşırdım. Çikolata kisti var onla ilgili olabilir diye düşündüm. Erken gebelikle denemeyi düşündüm bende :(
ipeklinaismom Ybvvv prodector prodoctor en kalitelileri varsa onda çıkar zaten ben artı medle öğrenmiştim sonra prodoctor aldım onjda yapmıştım