Selam arkadaşlar Annem 56 yaşında galiba artık menopoz geçiriyor.Adetleride biraz zamandır düzensiz,mesele 3 ay olmuya sonra 1 ay oluyo,2 ay olmuya 1 ay oluyor.Ve sıcak basıyor terliyor.Başka bir şikayeti yox.Bu normalmidir? Ne iyi gelir menopoza bitkisel falan