Kucukmom Biz 2 aylıkken yaptırdık çok rahat geçti eğer ikinci bebeğim de erkekse gene 1,5 2 aylıkken yaptırıcaz genelde göbek bağı düştükten sonra yapılması daha uygun diyorlar ama bilemedim doktorumuz zaten en güzel zamanda yaptırıyorsunuz demişti yanlış hatırlamıyorsam 3 yada 6.ayına kadar yapılması gerekiyormuş sonra zor 🤷♀️ 😊