Aysegltrna Bebek kendisi gelmek istemedi, dün doktor uyarı verdi alttan aksamına nişanım geldi. Bugün de suni sancı verecekler ve yatışım yapılacak dua eder misiniz, tavsiyeleriniz var mı?? cok heyecanlıyım🙏🏼🙏🏼🙏🏼💞
ikitosbikannesi_ Aysegltrna Allah yar ve yardımcın olsun canım kolay doğumun olsun bir avazda kucağına alırsın inşallah bebişini bir ayetel kürsü okudum senin niyetine Allah kabul buyursun . Amin
Mjgnfdn Aysegltrna hemen bi şekerli su için. Öğürtüyo ksuturuyo açılmayı hızlandırıyo. Bana doktorum açılmam olmayınca içirmişti sabah yatışım oldu öğlen 3 te içtim öğürüp kusunca açılmam hızlandı 🥰 yarın 39 olucam nasipse. 40+3 ten sonra fln yapıcam tekrar bunu
Gamze_125 İnşallah tek avazda kurtulursunuz. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Benim de cuma günü 41 hafta oluyor o zamana kadar gelmezse suni sancıyla başlatılacak. İnşallah sizinki güzel geçer de banada ilham olur azıcık stres yapmaya başladım
Aysegltrna Mjgnfdn Şekerli su yerine vişne suyu meyve suyu olur mu acaba? bir de kaç saatte doğurdunuz acaba suni sancıdan sonra
Esrchn14 Bizde bugün 39 olduk 41 e kadar bekleriz gelmezse mudehale ederi demişti doktor , kızıma 17 saat suni sancı aldm zor bı doğumdu o yüzden inşallah gerek kalmaz
Likya-ipek Umarım sağlıcakla kavuşursunuz bebeğinize 🥰 bizi de haberdar edin 🤗 Bende 39+4 deyim, eğer minik gelmezse sizinle aynı dönemlerde suni sancı alacağım🤗 ne olursa olsun önemli olan tek şey sağlıkla yavrularımıza kavuşmak…
Mjgnfdn Aysegltrna vişne ekşi ya olmaz diye düşünüyorum. Ben şeftali suyu içmiştim hastanede en kolay o vardı. İçtikten 4 saat sonra doğurdum