Hcrlll Merhaba kızlar ilk gebeliğim her gelen sancıyı, hareketi acaba doğum sancısı mı diye düşünmekten yoruldum. Kızımda arada hareket ediyor. Öneriniz var mı doğum için?
Miracleee Hcrlll benimde 40+0 nişanım gelmeye devam ediyor ama sanci ağrı yok günlerdir. Nolcak boyle belirsizlik icinde bilmiyorum 😑 Allah yardımcımız olsun
Esrchn14 Bende aynı durumdayım fakat ikinci hamileliğim, yalancı sancılarım çok oluyor , her seferinde not tutuyorum bakıyorum düzenli değil birakiyorum. Bı gün gerçek sancıları umursamicam bu gidişle 😀 bizde 39 olduk vakit beya azaldi
Aslihandd Miracleee nişan dediğiniz şey nasıl geliyor bendende bir şeyler geliyor ama ilk gebeliğim anlayamıyorum
Ceylankocak Bende 39 haftalık oldum ve daha bisey yok bebek kanalda doğum yakın dedi doktor ama daha bisey yok😒bu bebekler çok nazlı galiba gelmiyorlar
Hcrlll Nurrrr0 hareketleri zaten azaldı son haftalar olduğu için doktorum en son kontrolde her şey güzel dedi çok şükür kanaman suyun veya sancın olursa gel dedi. Şimdi ya bebeğime bi şey olur da ben farkedemezsem diye korkuyorum
Miracleee Aslihandd seffaf mukus şeklinde bir akinti. İç camasirima bulaşmış oluyor genelde. Veya peçeteye geliyor. Cuma gününden beri geliyor rengi sarıya dönmeye başladı dünden beri. Ama genelde hafif pembemsi kahverengi veya kanlı olurmuş. Ama doktorum benimkinin de nişan olduğunu söyledi.
Aslihandd Miracleee benimkide öylee önce seffafdı bi kaç gündür beyaz demek ki benim de gelmeye başladı 39+4üm bende teşekkür ederim
Aslihandd Miracleee evet benim doktorumda nişanın gelmeye başlamıştır dedi fakat suyu vs iyiymiş sanırım çocuğun suyundan eksilme olmuyor bu geldikçe
Miracleee Yeninesilanne000 son 1 saattir belim ağrıyor karnım da ağrımaya başladı biraz önce. İnşallah dogumdur artık bu.
Hcrlll Miracleee genelde adet ağrısı gibi diyorlar benim adet ağrılarımda bacaklarım ve kasıklarım çok ağrır şu an öyle hissediyorum artı bel ağrısı ben de beklemedeyim işte
Miracleee Aslihandd hayır canım. Sudan eksilme olmuyor bu şekilde. Su böyle koyu yoğun şekilde gelmez.