Tutkukeless Kızlar merhaba 35 haffalik gebeyim karnımın sag alt tarafinda ekleyince sanki küçük bir şişlik varmış gibi dokununca canım yanıyor dokunmadan bidsey hissetmiyorum ama sizce ne olabilir
Tutkukeless birkimseee sag tarafındaki apandisitim alındı küçükken o olduğunu düşünmüyorum pazartesi kontrolüm var bakalım söyleyeceğim
Merysu Benim 30. Haftadan beri oluyor bebek oraya toplandığı için baskı yapıyor dedi doktorum. Safra kesesinden de şüphelenebiliyorlar bir ultrason çektirmende fayda var