_hilalina Arkadaşlar bebeğim sadece yüz üstü uyuyor internet hep sağlıksız diyor ama başka çarem yok ne yapacağım (2aylık )
KuzeyinAnnesi10 _hilalina hep öyle yatıyorum canım ben onlara kalsa sırt üstü diyor reflüyu tetikleyen en önemli şeydir sırt üstü direk yatmak yan yatınca da uyanıyor yüz üstü yatıyorv1 aydır 70 günlük
Mervenur_kcbs _hilalina benim oğlum 3 yaşında hep küçükken yüz üstü yatırdım sağlıksız o bu diyorlar ama yoğun bakımda ve küvezde hep yüz üstü yatırıyorlar şimdi 2. Çocuğumu da yü üstü yatırıyorum daha güvenli geliyor kusarsa en azından boğazına kaçma riski yok