parlaayyy vitamini bebeği geçtim en çok kendiniz için kullanmalısınız. Ayrıca vitamini ilaç olarak görmeyin. Besin takviyesidir. Ben ocean mummy kullanıyordum. Doktorum doğum sonrası da kullanmamı tavsiye etti. Maalesef besinlerden gerekli vitaminleri alamıyoruz. Bünyenizin Vereceği enerjiye ihtiyacı var.