Baharayba Sizde durumlar nasil kizlar az kaldikca heyecandan uyuyamamaya basladim bile ben bu cati muayenesi hangi haftada oluyodu yaptiran varmi nasil oluyo acaba?
Zeynepmeyra Baharayba 37.haftada oluyo diye biliyorum canım ben de 32+1im Şubat sonuna geliyo doğum tabi küçük hanım vaktini beklerse ☺
rodin123 Baharayba 33+ 6 Dayım ara ara iğne batması gibi agrılarım oluyor stres basmaya başladı Doğum yaklaştıkça
Seyhan34 Baharayba ben 33+3 haftamdayım şimdiden muaneye başladım doktorum gerek görmüyor ama ben sık sık wc ye gittiğim için baktırdım normalde 16 şubatta muhtemel doğum tarihim ama ben 37 den sonra yapmak istiyorum doğum
ReyhanBozdemir Baharayba bizde 32 haftalık olduk 28 Şubat yada 1 Mart Doğum 😂 acaba çatı muayenesine ne zaman gittiniz kızlar ve 1 kere mi gidiliyor Cumartesi günü kontrolüm var
Sedahoca 35 haftalığım şubatın 5 i Doğum gözüküyor ama ocak sonu doğurucam sanki .Çok heyecanlı ya gerçekten Doğum korkusu sardı 🤗
1850 Sedahoca benımdr 3 subat gözüküyor ama hep erken dogum rıskım vardı Oyzuden beklemez gıbı gelıyo ocakta ayı çıkmadan dogururum gıbı hıssedıyorum😂
GamzeBalcDemircan Bizde 33 haftalığız 18 şubat normal doğum ama sezeryan olcam en geç 8 şubat bi aksilik olmazsa uykusuzluk bendede war hamileliktenmi yaşadığım sorunlardanmı bilemiyorum tabi bazan çatı ağrılarım bel ağrım oluyr ama dayanılmayacak gibi değil eğilmem yataktan kalkmam biraz sorun onun dışında iyiyiz bakalım 31 +5 de 2 kilo 43 cm di 35 haftalık olunca gel dedi sonra her hafta
Rainn GamzeBalcDemircan Doğumun nasıl olacağı şimdiden belli oluyormu ya peki neden sezeryan bi sorun mu varki ?
Abakliseher Kerimegeninannesi ben 35.hftadaym bnm kını 9 şubatta alacak nye 40 hftayı beklemıyonuz anne karnı gbi varmı
GamzeBalcDemircan Baharayba 35 haftalıkken ani suyum geldi mecbur sezeryan oldm ama normalden korktuğum için sezeryan istiyordum zaten
Feslegen Zeynepmeyra Aslikannnn bizde 33. HAFTADAYIZ geçen hafta kontrolümüz vardı. Baş aşağı doğum pozisyonuna dönmüş. Şubat 20 doğum görünüyor nasip olursa ama bana daha erken olacak gibi geliyor. İkinci doğumum olacak ben 1.de çatı muayenesi olmadım. Hepimiz için hayırlısı olsun inşallah
Busravezeytin GamzeBalcDemircan 35 haftalık Doğumda bebiş kaç gramdı? Küveze aldılar mı ? Erken Doğum riskim var da o yüzden soruyorum :)
GamzeBalcDemircan Busravezeytin hayır hiç kuveze girmedi 2.450 idi ultrasonda 2.700 çıkıyordu bir gün önce 🙂 şimdi 33 haftalık hamileyim bende korkuyorum yine 35 te doğurcam diye bi sıkıntım yok ama yinede o korkumu atamıyorm
Busravezeytin 32+6 dayım kızlar. Ara sıra vajinada batma ve ağrı oluyor normal midir sizce ? Bir de bebişim kanalda erken Doğum riskim var. Bende durumlar böyle :)
Baharayba Busravezeytin kanalda oldugu zaman daha cok batma oluyo diyolar benimde cok agrim oluyo geceleri bende erken dogurcam diye korkuyorum cunku bazen ciddi anlamda saga sola donemiyorum
Hfoz B@Busravezeytin#3116451 benimde 32+4deyım bu akşamdan beri çok kasılmam oldu raahimde ağrılar çok fena oldum bu gece
RabiaGlck Bizede 23 Şubat görünüyo bakalımm. Kızlar artık uzandığımda geri ayağa kalkmam 2 dk yı buluyor :d 32+2 yiz 🙈
Baharayba RabiaGlck bendede durumlar ayni otururken de batma var sanki acilmam varmis gibi bi baski oluyo egilip kalktigimda
Symaysf 15şubat normal doğum gözüküyor suanlk 33haftalık olduk ama kasılma bı sancı bı işaret hicbisey yok yada ben hissedemiyorum ilk hamileligim sadece kasıklarmda çok nadir ağrılarım oluyor oda yatarken dönmeye calstgımda
Zbyde Symaysf bana da tahmini 12 şubat söylendi bende hissetmiyorum yada anlamıyorum sancıyı 😊 sorun bizde mi acaba
Symaysf Zbyde bazen etrafmdaki hamilelere yada okuduklarima bakıp kendimi sorguluyorum acaba iyi bişey mi diye çok belirsiz yanii sancım olsa anlamayacagm biyerde doğuracağm diye korkuyorum o derece bı belirti yok 😊