Fatmaslkunl 33+3 deyim bir kaç gündür yoğun mide bulantısı çekiyorum.icim hiç bir şey almıyor ve karnimda ağrı var.sizce doktora gitmeli miyim yoksa son aylarda bu normal bir durum mu
aslhnkrts9 Fatmaslkunl aynı durum bende de oldu bu gece asla yatamıyorum benim kontrole bi hafta var doktora gidip görünmekte fayda var enfeksiyon var mı yok mu diye bakıyorlar en azından ben sabah bi sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum tahlil için bence sizde bi gidip görünün