isum Berivanznr 36+1 im bende tutuyorum, hareketlerinde hiç azlık fark etmedim, kendimi de çok iyi hissediyorum,
elifilhan_kara 26 haftalık hamileyim gayet normal tutuyorum çok şükür … bebekte hareketli şükür bir problem olmadı doktoruma sormadım bile