Kızlar merhaba. Ben dün ikinci bebeğimi 12. Haftalıkken kaybettim. Eşimle ortak taşıyıcı olduğumuz genlerimiz var ve maalesef iki bebeğimizi de 12. Haftalıkken kaybettik aynı hastalıktan. Ve diğer tüm gebeliklerimde tekrar etme riski %25 dedi doktor. Araştırdım bazı devlet hastaneleri tüp bebek yapıyormuş. Ancak bu sgk nın %30 verdiği destek mi oluyor yoksa bunun haricinde mi devlet hastanesinde yapılıyor. Benim aklım karıştı. İnternet’e bakıyorum devlet hastanesi tüp bebek yapıyor mu diye sadece sgk desteği çıkıyor karşıma