ateenmommy Keşke sahura kadar olsa, ben sabaha kadar uyuyamıyorum 🤦🏻♀️ 35. Haftamdayım yalancı sancılardan, oğlumun yerinde duramamasından nefes alamıyorum 😁 Sizde durumlar nasıl?
aysegul1122 Ben de yeni yeni bebeğimi hissetmeye başladım. Özellikle akşamları yatınca hareketlendiği için elim karnımda salak salak gülümsüyorum, uykum kaçıyor hevesten. Sonra bütün gün iş yerinde uyukluyorum. Soran olursa hamilelik çok zor uyku yapıyor filan ayağına yatıyorum 😂