busraozkan33 16 günlük bir anne olarak size şunu söyleyeyim ki başta aynı sizin gibiydim hatta oğlumla beraber bende ağlıyordum, ama sabırlı olup devam edin, bende sezeryan oldum, sütüm erken geldi ama şöyle sorunum vardı meme ucum yoktu, sağım yapıp veriyordum çok az geliyordu artık sağım yapmaktan ucu çatlamıştı kan geliyordu bıkmıştım artık, etrafın baskısıyla mama alıp verdik 1 gün boyunca, başta hoşuma gitmişti yalan yok, çünkü çok eziyet çekiyordum sağım yaparken canım aşırı acıyordu, hemde vaktimin çoğu bir sonrakı öğün için sağım yapmakla geçiyordu, ama sonra azimli olup bi şekilde emzirmeye karar verdim şimdi göğüs ucumda çıktı şükür, en önemlisi göğüs ağrılarımda gitti, hiçbişey hias etmiyorum bile, sizde devam edin, bebeğinizin aç kalmasından sakın endişe etmeyin, siz emzirdikce sütünüzde çabuk gelecektir, az miktarda gelse bile az diye yine üzülmeyin, çünki bikaç günlük bebek sonuçta midesi kiraz kadar, doyacaktır emin olun