
Bak ben not aliyorum. Benimki1770 çıkmıştı ve doktor ona normal demişti. Ben ona bile şükür yazmışım yanına 🤭 Seninki daha fazla. Ayriyetten çaba harcamana gerek yok kilo aldirayim diye. Kendin daha çok kilo alırsın. Buda gebelik şekeri falan yapar Allah korusun. 33. Haftadan sonra başlıyorlar zaten daha hızlı kilo almaya ve yağlanmaya, merak etme.