Hulyaaltn 5 senenin sonunda aşılama ile hamile kaldım. Bu yazdıklarının kat be kat misliyle yaşadım. Doğurana kadar kustum. Hep kanamam vardı hep bir korku. Ama onların orda olduğunu bilmek bile bana yetiyordu. Çubuk kraker mideyi bastırır derler ben onu bile kusuyodum artık boğazlarım yırtılırcasına. Ama çok şükür kavuştum kızlarıma 🙏 Benimde artık doğsunlar dediğim zamanlar oldu ama kötü düşünmeyin geçicek annesi 🤲💜