Ben normal de duygu hastanesine gidiyordum doktordan memnundum ama orda doğum yapmak istemediğim için geçen kontrolüm de selime hanıma gittim ayrı ayrı her şeyi detaylı ultrason gibi inceledi diğer doktorum öyle değildi ama çok hızlı gir çık pat pat hızlı bi şekilde söyledi gönderdi gibi geldi bende kararsızım diğer ay gitsem mi gitmesem mi diye açıkçası