Moorbit ilk zamanlar bende çoktu mesela egılıp doğrulunca Temızlık yapınca kendımı yorunca çok oluyordu sonrasında bunlara dıkkat ettım hatta haftalarca ben yürüyemez oldum öyle kötüydü bel fıtığı dedı doktor gıttım sonra dıkkat ettikçe düzeldi yatamıyodum asla düz öyle berbat ağrıydı yatakta donemezdım daha az egılıyorum erken doğum rıskımde olunca ıslerı hafiflettim daha çok ıstırat etmeye çalışıyorum daha rahatım sende çok dıkkat et yoksa bu ağrıların son ayarlarda çoğalırsa normal doğum olasılgın düşüyor bana normal yapamazsın böyle gıderse deyınce korktum kendımı asla sakınmıyordum cok tıtızdım takıntılydım o ısler mutlaka bıtecek ama suan bırazda saldım