Mucizem24 bende öyleydim, 4 yaşına girecek hala beynim orda yatan bebekle evdeki çocuk farklı kişilermiiş gibi algılıyor. Her aklıma geldiğinde aynı duygular içinde o bebeği özlüyorum içim yanıyor, halbuki yanımda kocaman oldu.. bu ateş çıkmıyo yani çok iyi anlıyorum hislerinizi ,ömür boyu büyük bir travma olarak kalıcak belki de, ben 4 sene oldu aşamadım hala.. o küvezdeyken, evde bian hiçbir şey yokmuş gibi olurdum tv açar yemek yer hani bian normale dönerdim, sonra özlemi vururdu aklıma yerken ağlardım, oturken ağlardım kalkarken ağlardım.,48 gün sonra o gelince bambaşka biri oldum 🥰o da çıkacak ordan, o da kocaman olucak inşallah , ne zaman artık delirecek gibi, bitmiş tükenmiş gibi hissederseniz bilin ki eve gelmesine çok az kaldı 😍bende öyle olmuştu bitti artık dayanamıyorum kısmına geçmiştim yüreğim kaldıramayacak hale gelmişti , o hafta süpriz bir şekilde elime verdiler..Rabbim kalbinize ferahlık versin.. Bi an önce sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. Duamdasınız her zaman ❤️