Edaacar-ozkan Kızlar 23 haftalık hamileyim geçmek bilmeyen bir sık idrara gitme durumum var sokağa bile çıkamıyorum markete dahi gidemiyorum koşarak eve gelmek istiyorum sıkışıyorum tuvalet ihtiyacım geliyor ama hiç bir şey yok sizde de böyle mi ne zaman geçer
esmaerdemir Edaacar-ozkan o haftalar için erken değil mi ben 33 haftalık oldum daha yeni zorlanıyorum tutarken idrarımı bence bi doktora sor
Gulaysrcn Edaacar-ozkan ben de sizin gibiyim. 23.haftadayim sürekli tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum hersey normal olmasına rağmen. gerçekten çok bıktım su icmeye korkuyorum disarda.
Dlar Sık tuvalete gitmek normal ama seninki fazla gibi sanki canm bir doktora danış çünkü bu Allah korusun enfeksiyon belirtisi gibi geldi bana
Sblbrt Ben 4. Aydan beridir öyleyim Hiç bir sıkıntı da yok normal dedi doktorum kişiden kişiye değişiyor
busssbusss İdrar tahlili yaptırın. Bazen enfeksiyon durumlarında daha sık idrara çıkma ihtiyacı hissedilir.