33 haftadayım benimde 2 gündür şişmeye başladı bazı durumlarda protein kaçağı var mı diye idrara bakıyorlar çünkü zehirlenme olmasın diye bebeği aşıyorlar erkenden aşırı şiş durumlarda tansiyon kontrolünde yapıyorlar ben birincide yaptırmıştım bir şey çıkmamıştı . Hamilelikten dolayı şişmiştim artık o haftalardayız normal