thekaderrrr türkiye de cinsiyet bildirmek yasak doktorunuza raporluyorlar o size söylüyor tabi insiyatifine kalmış oda biz 11+ da yaptırdık 14. Gün doktorumuz aradı sonuçlar çıktı diye görüşmeye gittik orada sordu cinsiyeti öğrenmek istermisiniz diye