Dost12 canım bende tüp bebek tedavisinde kullandım gonalf900 iğneyi vurulduğumda narkoz almış gibi uyuyordum bazı bünyeleride olabiliyor bence yada hormonlar yükseldiği için öyle bir durum oluyor ama ben kesinlikle iğne vurulduktan sonra resmen bayılıyordum