Merhaba kızlar ben 28 haftama girdim sayılır da önceden bebek karnımda üst kısımda tekme atıyordu bugün ilk defa tam vajinada çok oynadı kıpırdadı korktum yaşayan var mı bu durumu bugün çok stresli geçti bide kaç saat yürümek zorunda kaldım diye mi acaba öyle beni aydınlatın lütfen