Melek-10 amin hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😊😍yok yok uzulmeyin herkesinki hareketli değil öyle 😄kızımda hareket ederken 9 ayda 1-2 tane anca video cekebilmistim çünkü nadirdi tekmeleri , geceleri genelde hareket ederdi o da son haftalarda acıkınca baya tekme atardı onun dışında genelde sakindi sizinki gibi ,bence çok tekmelemeyen daha rahat ya diğer türlü içinizde sürekli dürten biri var oğlum şimdiden tekmeleriyle uyutmuyor 😄