hayalim35 Evet kızlar çok şükür 34 haftayı bitirdik hep 30 lu haftalar gelir mi nasip olur mu diyordum bu gün bebiş doğdu butonumuz gelmiş çok duygulandım heyecanlandım sizde durumlar ne kaç haftalıksınız nasıl gidiyor ❤🥰🌸
OYKUmom hayalim35 benimde bu gece gelmiş buton biraz heyecan biraz doğum korkusu sardı içimi butonu görünce
Oznrtpkr 36+4 olduk bizde bı yandan heyacan bir yandanda ilk hamileliğin verdiği doğum korkusu var sanırsam bütün duygularım karma karışık 🥹
Dlar Yaaaaa Allah bağışlasın sağlıkla kucağına al inşallah canm darısı başımıza ya bende 22+4 oluyoruz bakalım heyecanla öğünü bekliyorum bizim içinde sen dua et kendimi senin yerine koydumda 2. Hamileliğim olmasına ramen heyecan yaptım 😅
hayalim35 Dlar saol canım🌸 bnde çok heyecan yaptım 3.gebeliğim Bnmde beni gören bayramda doğurma diyor😂