_yeni1tazeanne_ XBirmelekannesiii Sağlıkla alın kucağınıza darısı benim gibi bekleyenlere inşaallah 🤲 her gün sağlıklı mı doğurcakmıyım bişey olcacakmı diye düşünmek çok zor 🥴
Dreamssss XBirmelekannesiii kesinlikle ya bnmki önden gidiyo 38+1 olduk normal de ama bu hafta 40 haftalık bebek gelişiminde geçen hafta cumadan 3 cm açıklık ve sancılarım vardı daha bekliyom 😂 ne zaman gelcekse
Kader-cevahir XBirmelekannesiii aynıyız bende 40+4 teyim uzun dönem hamilelik yaşıyoruz 😅durumuz ne nasıl ilerleyeceksiniz suni sancı falan verilecek mi
Kader-cevahir XBirmelekannesiii ne güzel adınıza çok sevindim Allah analı babalı büyütsün nasıl geçti doğumunuz 🥰