20-22 hafta arasında yaşadım o sağ böbrek büyümesini, sebebi bebeğin yaslanması seninle alakalı değil bana öyle dediler, ve suyu az tüketiyordum minimum 3 litreye çıkaracaksın ki böbrek çalışmaya kafa yormaktan büyüme ağrısı yapamasın dediler birkaç hafta artırdım şuan 28 haftadayız kendi kendine geçti ağrılarım. çok su iç, tuzlu yeme ve sağına yatma. bu üçüne dikkat et inşallah geçer ve doğum sonrası için zaten kendi geçecek demişlerdi bana da endişelenme.