Canım kızlar nasılsınız ? Ben 17 ocakta kürtaj oldum tam 39 gün üstüne adet oldum yani 24 şubatta ve korunmadım 🙈 2 gündür çamaşırıma kahverengi leke geliyor tekrar adet mi oluyorum düzene girmedim yoksa gebelik belirtisi mi ama onun içinde çok erken değil mi ? Kafam çok karışık oruçlarım da hep kazaya mı gidiyor onu bile anlayamıyorum