Busemmmm Kızlar 8 aylık hamileyim bu son ayımda enfeksiyon 70 çıktı doktorum antibiyotik verdi aksef kullanan varmı zararı varmı birde ben saat 10 da içtim kan ilacımda var 2 saat arayla içicem onu sorun olurmu
Ozgednc Busemmmm kullandım ben 2 kere cnm kanama geçirmiştim bide enfeksiyondan dolayı verdi doktor. Bir de doktor vermiş zaten sanada bizlerden daha iyi bilir ;)