İnanılmaz zor bir hamilelik sürecim var her saniye çıkarmalı bol ağlamalı ama 2. Aydayım ve birden tüm belirtiler kesildi göğüs acısı geçti kusmalar geçti iştahsızlık geçti su bile içemiyordum şimdi rahatım ama sürekli regl olcakmışım gibi hafif sancılar var doktora gideceğim ama randevuma var çok yoğun olduğu için bu şekilde oldu sizde de aniden 2.aysa tüm belirtiler kesildi mi