amayinedeiyiilerledim Biraz değişiklik olsun🥰 Eğer bir ağaç olsaydınız hangi ağaç olurdunuz ve neden.? Ben başlayayım kiraz ağacı olurdum, pembe kiraz çiçeklerine bayılıyorum☺️🍒
_yeni1tazeanne_ amayinedeiyiilerledim çınar ağacı olurdum herhalde yaşadıklarıma rağmen hâlâ dimdik ayakta dayanıklı ve güçlüyüm 😎💪😂
Havvakc amayinedeiyiilerledim Çınar ağacı olurdum. Her şeye rağmen dayanıklı, güçlü ve yılların verdiği tecrübeyle dimdik ayakta. Allah nasip ederse oğlum olacak ismini Çınar koyacağız. 🍁
Bsrrgl amayinedeiyiilerledim kesin erik olurdum. Canım benim o kadar saf ki kışın ortasında 2 gün güneş görsün bahar geldi sanıp çiçek açıyor sonrada soğuk kar yağmur yemediği şey kalmıyor. Çiçekleri yanıyor. Tohumları yaralanıyor. 😞 Evimizin penceresinin önünde kocaman bir erik ağacımız var her sene böyle hüzünle olayların gidişatını izlerim 🌸 bende ağaç olsam erik olur ona yarenlik ederdim.
Deletedmom_87 amayinedeiyiilerledim Ben hurma ağacı olmak isterdim Allahu Teala Hz Ademi toprak tan yaratmış kalan topraktan da hurma ağacını yaratmış hurma ağaçlarına halamız deniliyor üstelik Allahu Teala Hz Meryeme hurma ağacı göndermiş lohusayken bu yüzden lohusa ağacı da deniliyor ve ben hurmayı çok seviyorum ağaç olsam kesinlikle hurma ağacı olmayı tercih ederdim❤️