Gamze0408 veriyorlar. Kayıt açmak için aldığınız sıra numarasi üzerinden ilerliyor. O sıraya göre kayıt açılıyor, eğer uygunluk varsa doktorlarda, sizi tansiyon ölçümüne yönlendiriyorlar, sonra da doktora görünüyorsunuz. Ama anladığım kadarıyla belli bir sınır var her doktorun baktığı. Atıyorum o gün çok kalabalik, siz o saatte bile gitseniz yigilmadan dolayi öğleden sonra gelin ya da ertesi sabah gelin diyebiliyorlar kayıt esnasında. Benim gozlemim böyle