Happygirl10 Kızlar 37. Haftamdayim 8-9 gün önce deveci armudu yemistim 2 gün birer tane . Armuttan ishal olduğumu düşünüyorum ama 1 haftadır yemediğim halde hala ishalim.. doğum belirtisi falan mı acaba kafam karıştı 😁
Ozlemsvr Happygirl10 olabilir doğumdan önce ishal olan annelerimiz vardı forumda çok klmadan doğurmuşlardı 😊 çok rahatsız oluyorsan muz leblebi felan ye canım 😊
aysegul31 Happygirl10 36 haftamda ishal oldum 5 gün sürdü 4 günü belimden vuran sancılar sonrası 36+6 da Doğum yaptım bi nts bağlanmanı tavsiye ederim belki sancın vardır hissetmiyor olabilirsin canım
aysegul31 Happygirl10 bide sancı ile doktoruma gittiğimde sancım yok diyip gönderdi sonra daha fazla sancım artınca başka hastaneye gittim acele ondan az daha evde Doğum yapıyor dum
Merobebe Ozlemsvr onlarda kesmiyor ben bir gün 3 muz yedim yine kesilmedi isalim geçmeyince geçmiyo🤷♀️
Happygirl10 aysegul31 3 gün önce falan çekildim nst sancı normaldi ama bebeğin kalp atışları yüksekti çok serum taktılar tekrar çektiler normale döndü sonra tekrar çektiricem yakın zamanda
Merobebe aysegul31 Sancın kaç çıkmıştı acaba ? Bende geçen hafta girdim doktor biraz sancı var ama normal dedi. İshalsen ondandır dedi anlamadım gitti İnan 😟
Oznurboluzun aysegul31 aaa şuan korkuyorum pazartesi nst ye giricem benimkide devam ederse bakalim sancı çıkacak mi 36 da girdiğimde çıkmamıştı pazartesi 37 olucaz nasipse ♥️
Elifbekir İshal salgın mi.acaba ya bende de var ve gecmiyorsa daha 25 haftalık hamileyim korkuyorum. Ama sadece ishalim
Elifbekir Happygirl10 blmyorum ki.canim.muz yedim geçsin diye geçmedi senin gibi tedirgin oldum.ya yediğimiz. Dokunyur yada ustuyozmu blmyom.napcam kararsizm
Merobebe Happygirl10 ben 24. Haftadan beri isalim🤷♀️ Geçmiyo magnezyumu bırak dedi doktor bıraktım ama bir iki gün geçti sonra yine isalim🙁
Ozlemsvr Merobebe valla canım ne yapalım doğal yollar bu. Işte hamileliğin en koyu tarafı ilaç kullanamamak 😊
busrakorayeymen Bendede var malesef 34,haftadayim pazartesi kusma ve ishal ile gittim doktora nst bagladi bi sknti yok ama hala devam ediyor ne yazik ki felaket bi salgin var😶
Happygirl10 busrakorayeymen Oznurboluzun herhalde vücut doğuma hazırlıyor kendini yoksa bu kadar uzun sürmezdi herhalde🙄
Oznurboluzun Happygirl10 bende 36+5 günlüğüm kızımla dün akşamdan beri ishalim böyle devam edecek mi bakalim devam ederse pazartesi doktora gidince söylerim bende