Busrabusra33 Kızlar triot 3.43 çıktı 4 geçerse iyi değil doktora ilaç verecekmisin dedim yok dedi ama verse iyi olmazmiydi 2 lere düşerdi siz kacken kullanmaya basladinuz
Gebess95 Ben 3 50 de kullanmaya başladım euthrox 25 şimdi kullandığım halde 5 oldu 50 ye çıkartt dahiliye doktoruna gidin bence o baksın
Busrabusra33 Anne18 yani aslında bana da ilaç verip 2 ye düşmesi gerek iyi değil triot ilk gebeligimde vermişti 3 Ken ama şimdi vermedi en iyisi tahlil yapayım gideyim hastaneye
Nurkrkc17 Busrabusra33 dahiliyeye git canım benim de 2. Gebeliğim KADIN doğum doktorum dahiliye baksa en güzel sonuç alırsın dedi ve ilaç başladı
Gebess95 Busrabusra33 bence dahiliyeye gidin benim kadın doğumcum dahiliye takip etsin her ay kan ver dozunu ayarlasin dedi bende öyle yapıyorum
Anne18 Busrabusra33 her ay yapıyorum bende ne zaman gebe kalsam tiroit yükseliyor benimde 2. Gebelik bu benim
Gule49 4.63 te 25 mg verdi üç hafta sonra 3.23 düştü haftanın üç günü 50 mg 4 günü 25 mg al dedi. Dahiliye ye giderseniz gebe olduğunuzu söyleyin o ilaç yazıyor aylıkta kan vermenizi ister zaten