ELFomr Kızlar iyi geceler bugün öğlen çatı muayenesi oldum, az önce biraz kanlı şekilde akıntım oldu Nişan olabilir mi yoksa muayeneden kaynakli midir
Aslan4mom ELFomr ay bugün burası benzer şeyler yaşadığımız bir sürü arkadaşlarımız ile dolu🤍 bende bugün nst ye girdim doktor muayenem vardı açıklığım yok sancım yok ama nişanım geldi az önce bekliyoruz bakalım sağlıkla güzellikle gelsinler 🤍🥰
ELFomr Kubra-A benimde aynı şekilde Nişan da olabilir, muayeneden kaynakli da olabilir diyolar şuan sancım falan yok yarın doktora sorcam ona göre hareket edicem
Kubra-A ELFomr 39+6 ben de yarın doktora danışacağım gece bi sıkıntı olmazsa eğer , peçeteye kan gelmeye devam ediyor ve bebek çok hareketli şu an
aypersi ELFomr bende aynı şeyi yaşadım dün çatıdan sonra geldi korkup doktora gittim muayene olduğun için dediler ama bu sabah şeffaf sümüğümsü yapıda akıntım geldi
Elisapars Nişan pembemsi afedersin sümükümsü oluyor google bakabilirsiniz. Doğum nişanı diye görsellere benziyor mu diye bakalabilirsiniz