7+4 deyim. Gebeliği 5. Haftamda öğrendim. Günde 1 paket içen ben anında bıraktım. Ama çok zorlanıyorum. Bulantim olmadigi gibi aşırı sigara içme isteğim oluyor. Çocuğu icmeyerek sigaranın zararlarından koruyorum ama sigara yoksunlugu stresi de bebeğe zarar veriyor gibi. Bu süreçte bırakanlar nasıl bıraktı ? Bebeğini düşün disinda önerisi olanlar yazabilir mi 🙏