ipeklinaismom 32+3 de 1951 di Bugün akşam gittim 33+6 2140 çıktı sizce nasıl veya sizlerin nasıldı acaba ?
Beyzabetulozkul ipeklinaismom 33+4te 2300 dediler, 34+5te 2415 gr dendi ama makineye bağlı değişiklikler olur dedi doktor
ipeklinaismom hayalim35 o zaman bizimde normal sanırım. Benim doktora kalsa minyon olcak küçük de aklım karisti
Beyzabetulozkul ipeklinaismom çok değişiyor doktor yorumu bir çok doktora gittim. Bi doktor iri bebek demişti, bugün acile geldim küçük duruyor dedi. Suyumda azalma var Şuan hastanede yatıyorum bakalım sağlıkli olsun da. 35+5teyiz
hayalim35 ipeklinaismom yok normal tabiki her bebek aynı olmuyor oğlum 2900 doğdu önemli olan sağlıklı olmaları bnce🌸
ipeklinaismom Beyzabetulozkul sağlıkla gelsin inşallah 🙏 Allah yardımcınız olsun. Doktor gerçekten öyle perinatolojiye yolluyo daha iyi diye onun yorumunun tam tersinj soyliyo sonra cihaza güven olmuyo takmıyorum o yüzden ben kilosunu az diyince
Aysenur-yakarer28 33+1 de 2107 gramdı doktor haftasıyla uyumlu dedi bence kimseyle kıyaslamayın burda 34 haftalık çocuğa 3 buçuk kilo yazıp 40.haftasında 3 kilo doğuranlar da var bazıları abartmayı seviyor 😀
ipeklinaismom Aysenur-yakarer28 doktorlarinda cihazlara güven olmuyo ki iki haftadır hangi birine inancagima şaşırdım 🤣
Beyzabetulozkul ipeklinaismom bende ilk biraz dert ettim şimdi çevre kıyaslaması vs derken sonra düşündüm sonuç olarak önemli olan sağlığı
ipeklinaismom Beyzabetulozkul orası öyle de doktor canımı sıkıyor bulunduğum yerde alternatif de fazla yok o yüzden