Betulllb ilk doğumum da baya hissetmiştim
kahvesever__ kac cm aciklik da epidural taktilar
Betulllb 4 cm den sonra takıyolar
kahvesever__ dikişler acıyo mu peki uyuşukluk falan geçince
tatlibebegim_ ağrıyor
eddaa1 bende merak ediyorum 38+0 oldum epidural istiyorum
eddaa1 bende burda bekleyim🥹