KYLZ 4+6da gördüm ben ama herkesin vücudu farklı geç döllenme diye bi gerçekte var kimileri keseyi 6da görüyor ve kimisi bebeğin kalp atışını 9. Haftada duyuyor ben de çok üzüldüm günlerce ağladığım oldu ama veren de Alanda rabbim bol bol dua et hayırlı sağlıklı evlat olsun diye şükret devamlı ve hiç korkma olumsuz bile olsa de ki veren Allah’ımın bir bildiği vardır isterse yine verir de en önemlisi sakin olmak. Paylaşımlarıma bakabilirsin pzt günü kahverengi lekelenmem oldu benim de inşallah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip eder rabbim hepimize