ilkgozagrim__ merhaba. Muayeneye gittiniz mi bilmiyorum ama Burçin hanım iyi ve ilgili bir doktor, iki kez denk geldim kendisine. Kilosunu söylüyor ve detaylı ilgileniyor sizinle. Nst ye de alıyorlar 34 hafta sonrası genelde. Geçen hafta pazartesi gittiğimde 34+4te ilk nstye girdim ben. Anne ve bebeğin durumuna göre daha erken ya da daha geç de nst isteyebiliyorlar ona da şahit oldum açıkçası.