Gebess95 Biraz boğazım ağrıyordu 17 haftalık hamileyim crp 21 çıktı antibiyotik başladım crpsi yüksek çıkan oldu mu kızlar bebeğe birşey olmaz değil mi
Deletedmom_87 Gebess95 benim 24 e çıkmıştı antibiyotik içtim geçti zaten hamilelikte sürekli yükseliyor bünyemiz hassaslasiyor o yüzden doktorun verdiği antibiyotikten içerseniz birşey olmaz
_Tazeanne Serçe parmağınız bir yere değse crp yükselir benim hafif boğaz ağrım vardı 30lara çıktı birşey vermedi doktor kendi düştü tekrar