Ben tüm dişlerimi estetik gülüş yaptırmıştım o zaman inanılmaz şişmişti ve çok hassastı. Sadece 2 gün günde 3-4 kere fırçalayarak paradontaxın kırmızı paketli diş macununu kullandım biraz tuzlu gibi. Ve aynı ürünün gargarası. 2 günde eski haline dönmüştü en iyisi bence ❤️